Strona główna Plan lekcji Kontakt Dyrektor informuje Filmy Spotkanie z Prezydentem WolontariatPaździernik 20 2017 19:49:28 
 
Dyrekcja LO
Dyrektor
Tomasz Błauciak
dyrektor@lozabkowice.pl
_______________
Wicedyrektor
Mariola Hajduk
wicedyrektor@lozabkowice.pl
KAMERA

Menu główne

REKRUTACJA 2017/2018



Nowa formuła egzaminu maturalnego


Galeria filmów


Fotogaleria


Strona główna

Sport w szkole

Rada Rodziców

Kadra LO

Statut LO
i dokumenty szkoły

Biblioteka

Plan lekcji

Kontakt


Gazeta szkolna

Matura 2017

Kryteria oceniania,
wymagania edukacyjne


Informacje dla uczniów

Międzypowiatowy Konkurs Matematyczny

Powiatowy Konkurs Ortograficzny

Dolnośląski Festiwal Nauki

Reklama

Znak Jakości Szkoły 2014

Bezpieczna szkoła

Spotkanie z Prezydentem

Biuletyn Informacji Publicznej

Gazeta szkolna

EXPRESS-MIEJSKI.PL

Mocni bez przemocy

Zabkowice Slaskie

Mam haka na czerniaka

www.cg.edu.pl

Nawigacja
Portal
  Dyrektor informuje
  Licealne laury
  Historia III LO
  Cogito ergo sum
  Wolontariat
  DFN 2011
  Mam haka na chłoniaka

Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Kryteria ocen

Liceum Ogólnokształcące imienia Władysława Jagiełły w Ząbkowicach Śląskich

57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Powstańców Warszawy 8b, tel./fax (74) 8 151674, 8 154129 http://www.lozabkowice.pl, sekretariat@lozabkowice.pl, dyrektor@lozabkowice.pl

Kryteria ocen

Język polski

Formy sprawdzania wiedzy i umiejętności w klasach I-III
Wymagania edukacyjne dla klas I – III w podstawowych działach nauczania
Szczegółowe kryteria oceniania dłuższej pracy pisemnej w klasach I – III
Szczegółowe kryteria oceniania dłuższej wypowiedzi ustnej w klasach I – III
Przeliczanie punktów prac pisemnych na oceny szkolne
Kryteria oceniania zadań maturalnych
Zasady oceniania prac uczniów ze stwierdzoną dysleksją rozwojową

Języki obce

Kryteria oceniania z języków obcych
Kryteria i wymagania edukacyjne dla podręcznika NewSolutions poziom pre-intermediate
Kryteria i wymagania edukacyjne dla podręcznika NewSolutions poziom intermediate
Przedmiotowy system oceniania - język francuski
Wymagania edukacyjne z języka niemieckiego
Kryteria oceniania z języka niemieckiego / języków obcych w roku szkolnym
Wymagania edukacyjne z języka angielskiego do Oxford Excellence for Matura (New Exam Builder).
Kryteria ocen z języka rosyjskiego
Kryteria ocen i wymagania z języka rosyjskiego w klasie 2
Kryteria ocen i wymagania z języka rosyjskiego w klasie 3

Podstawy warsztatu dziennikarskiego

Program nauczania. Podstawy warsztatu dziennikarskiego dla uczniów klasy o profilu dziennikarsko – językowym

Matematyka

Wymagania edukacyjne w klasie I, zakres podstawowy
Wymagania edukacyjne w klasie II, zakres podstawowy
Wymagania edukacyjne w klasie III, zakres podstawowy
Wymagania edukacyjne w klasie II, zakres rozszerzony
Wymagania edukacyjne w klasie III, zakres rozszerzony
Wymagania edukacyjne - elementy analizy matematycznej

Biologia

Przedmiotowy system oceniania
Wymagania edukacyjne z biologii w klasie I - zakres podstawowy
Wymaganie edukacyjne z biologii w klasie II – zakres rozszerzony
Wymagania edukacyjne z biologii w klasie III – zakres rozszerzony, cz. 2
Wymagania edukacyjne z biologii w klasie III – zakres rozszerzony, cz. 3

Etyka

Kryteria oceniania z etyki
Wymagania edukacyjne z etyki na poziomie podstawowym dla klas I – III

Elementy filozofii

Kryteria oceniania z przedmiotu elementy filozofii
Wymagania edukacyjne z przedmiotu ELEMENTY FILOZOFII na poziomie podstawowym dla klasy III B

Edukacja dla bezpieczeństwa

Kryteria i wymagania edukacyjne z przedmiotu edukacja dla bezpieczeństwa w klasie 1

Informatyka

Kryteria oceniania
Wymagania edukacyjne w klasie 1
Wymagania edukacyjne w klasie 2
Wymagania edukacyjne w klasie 3

Chemia

Kryteria oceniania z chemii
Wymagania edukacyjne z chemii w klasach pierwszych, zakres podstawowy
Wymagania edukacyjne z chemii w kl. II, zakres rozszerzony
Wymagania edukacyjne z chemii w klasach trzecich, zakres podstawowy
Wymagania edukacyjne z chemii w kl. III, zakres rozszerzony

Wychowanie fizyczne

Kryteria oceniania semestralnego
Wymagania edukacyjne dla klas pierwszych
Wymagania edukacyjne dla klas drugich i trzecich
Wymagania teoretyczne z wychowania fizycznego w klasach I-III

Fizyka

Przedmiotowy system oceniania
Wymagania edukacyjne dla klas pierwszych
Wymagania edukacyjne dla klas drugich
Wymagania edukacyjne dla klas trzecich

Historia

Przedmiotowy system oceniania
Wymagania edukacyjne dla klas pierwszych
Wymagania edukacyjne dla klas drugich
Wymagania edukacyjne dla klas trzecich
Wymagania edukacyjne z historii, poziom rozszerzony "Zrozumieć przeszłość."

Historia i społeczeństwo

Wymagania edukacyjne dla klas pierwszych
Kryteria oceniania osiągnięć ucznia
Wymagania edukacyjne do historii i społeczeństwa -podręcznik Ojczysty Panteon i ojczyste spory
Historia i społeczeństwo- wymagania edukacyjne dla kl. II i III. Program "Ciekawi świata."
Wymagania edukacyjne na poszczególne oceny – klasa II „Ojczysty Panteon i ojczyste spory”

Elementy wiedzy o społeczenstwie

Kryteria oceniania osiągnięć ucznia z przedmiotu elementy wiedzy o społeczeństwie
Wymagania edukacyjne na poszczególne oceny. – Elementy wiedzy o społeczeństwie klasa II

Wiedza o kulturze

Kryteria oceniania osiągnięć ucznia z przedmiotu wiedza o kulturze
Wymagania edukacyjne dla klas pierwszych
Wymagania edukacyjne dla klas drugich

Wychowanie do życia w rodzinie

Rozkład materiału z wychowania do życia w rodzinie
Cele edukacyjne - Wychowanie do życia w rodzinie

Religia

Kryteria oceniania z religii
Zasady oceniania osiągnięć edukacyjnych z religii rzymsko-katolickiej w szkołach
Wymagania edukacyjne z religii dla klasy I
Wymagania edukacyjne z religii dla klasy II
Wymagania edukacyjne z religii dla klasy III

Wiedza o społeczeństwie

Wymagania edukacyjne na poszczególne oceny z wiedzy o społeczeństwie dla klas I
Plan wynikowy z wymaganiami na poszczególne oceny z wiedzy o społeczeństwie dla klas II i III Wymagania edukacyjne z wiedzy o społeczeństwie- poziom rozszerzony "W centrum uwagi"

Przedsiębiorczość

Opisowe kryteria oceniania w ramach podstaw przedsiębiorczości

Geografia

Przedmiotowy system oceniania - poziom podstawowy i rozszerzony
Wymagania edukacyjne dla klas pierwszych, poziom podstawowy
Wymagania edukacyjne dla klas drugich i trzecich, poziom rozszerzony
Wymagania edukacyjne dla klas drugich i trzecich, poziom rozszerzony
Wymagania edukacyjne dla klas drugich i trzecich, poziom rozszerzony

Przyroda

Przedmiotowy system oceniania z przyrody wraz z określeniem wymagań edukacyjnych
Wymagania edukacyjne z przyrody – część biologia kl. I
Wymagania edukacyjne z przyrody – część chemia klasa II
Wymagania edukacyjne z przedmiotu uzupełniającego – przyrody część fizyka – kl. III
Wymagania edukacyjne z przyrody – część geografia kl.II

Zespołowe gry sportowe

Wymagania edukacyjne z Zespołowych Gier Sportowych w klasie II
Wymagania edukacyjne z Zespołowych Gier Sportowych w klasie III
 
Copyright © 2015
1307207 Unikalnych wizyt

Powered by v6.01.19 || EF IV by eXtreme Fusion © 2003-2005 | Original DAJ Glass Theme by: Dustin Baccetti : Ported for PHP-Fusion by: