Co wspólnego ma koza i diagnoza? Nie tylko rym, ale również to, że o kozie mówi siÄ™ jako o zwierzÄ™ciu pożytecznym, ale trudnym w pożyciu. Podobnie z diagnozÄ… – pożyteczna, ale trudna do… przeżycia. Nie warto jej na pewno kojarzyć ze zgrozÄ…, a tym bardziej – grozÄ…. |
Co wspólnego ma koza i diagnoza? Nie tylko rym, ale również to, że o kozie mówi siÄ™ jako o zwierzÄ™ciu pożytecznym, ale trudnym w pożyciu. Podobnie z diagnozÄ… – pożyteczna, ale trudna do… przeżycia. Nie warto jej na pewno kojarzyć ze zgrozÄ…, a tym bardziej – grozÄ….
Ale do rzeczy. W dniach 18. i 19. września 2017 r. w szkole zostały przeprowadzone testy diagnozujące z matematyki dla wszystkich klas i języka polskiego dla klas pierwszych. Uczniowie mieli okazję sprawdzić swoją dotychczasową wiedzę. Na oba testy przeznaczono po 90 minut. Przez ten czas pierwszoklasiści musieli odświeżyć pamięć po wakacjach. Test z języka polskiego dotyczył zagadnień takich jak: zdania złożone, związki frazeologiczne, mowa zależna i niezależna oraz uwielbiana przez wszystkich rozprawka, której tematem była hierarchia wartości człowieka. W teście z matematyki znalazły się między innymi: kolejność wykonywania działań, geometria oraz działania na potęgach.
Pozostało nam jedynie intensywnie pracować, aby nadrobić zaległości oraz poszerzać swoją wiedzę.
tekst: Ewa Trębacz, kl. I d
grafika: Kamil Sobieralski, kl. III b