Przedsmak słonecznych wakacji, czyli wycieczka do Pragi
Dodane przez Administrator dnia Czerwiec 22 2023 07:14:12
Album foto

Aby doładować baterie na ostatni tydzień roku szkolnego...

Czytaj więcej...

Rozszerzona zawartość newsa

Aby doładować baterie na ostatni tydzień roku szkolnego, a także poczuć smak wakacji, klasy 2b oraz 3a udały się na dawno zaplanowaną na trzydniową wycieczkę (12-14.06.2023 r.) do Pragi pod opieką: wicedyrektor pani Marioli Hajduk, pani Urszuli Zachary i pani Anny Grześków. Stolica Czech przywitała ich słońcem oraz pięknymi widokami z wieży Petrińskiej, liczącej 300 stopni.
Pierwszy dzień zakończyliśmy zwiedzaniem Hradczan. Byliśmy w pokoju, w którym doszło do słynnej defenestracji praskiej. Drugi dzień również był pełen emocji: zwiedziliśmy Małą Stranę, Most Karola, Stare Miasto i słynną Lennon Wall, a do hotelu wróciliśmy metrem. Ostatni dzień wycieczki zaczęliśmy od zwiedzania Wyszehradu, Nowego Miasta oraz dzielnicy żydowskiej. Nasz wyjazd zakończyliśmy rejsem po Wełtawie.

Ogromne podziękowania za opiekę nad nami należą się paniom, organizatorowi wycieczki panu Marcinowi Kiejpaszowi z biura „Columbus” i naszemu przewodnikowi panu Jerzemu Organiściakowi, dzięki któremu mogliśmy poszerzyć swoją wiedzę i zwiedzić najsłynniejsze i najpiękniejsze miejsca w Pradze.